لزوم بازگشت سینمای ایران به هویت ملی و پرهیز از تقلید كوركورانه یك منتقد سینما با ابراز امیدواری از اینكه با اتخاذ رویكردی صحیح و اصولی، سینمای ایران بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد و بهعنوان ابزاری قدرتمند برای معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی به جهانیان، ایفای نقش كند، بیان كرد: این مهم، نیازمند بازنگری در سیاستها، حمایت از نیروهای متعهد و متخصص و پرهیز از تقلید كوركورانه از الگوهای غربی است. 1403/12/11|
انقلاب اسلامی، برند مقاومت و همدلی امت اسلامی / جنگ رسانهای؛ تلاش برای مخدوش كردن چهره مقاومت حجتالاسلام غریبرضا با اشاره به هراس رسانههای غربی از گسترش پیام وحدتبخش مقاومت، گفت: آنها با تمام توان، در پی تخریب چهره جمهوری اسلامی و جریان مقاومت هستند. در داخل ایران، بر مسائل اقتصادی و قومی تمركز میكنند و در خارج، به ایرانهراسی، اسلامهراسی و شیعههراسی دامن میزنند. 1403/12/11|
تصویر مخدوش ایران در گرو دیپلماسی فعال گردشگری و برنامهریزی هدفمند سرپرست پژوهشكده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی فقدان یك برنامه و راهبرد مشخص در صنعت گردشگری ایران را مورد انتقاد قرارداد و گفت: متأسفانه، ما شاهد تلاشهای پراكنده و فاقد انسجام در این حوزه هستیم. درحالیكه توسعه گردشگری نیازمند یك برنامه جامع و هدفمند است. 1403/12/11|
نمایشگاه اكسپو؛ بهترین فرصت برای تحقق برنامه هفتم توسعه كارشناس گروه گردشگری مركز پژوهشهای مجلس در رادیو گفتوگو گفت: نمایشگاه اكسپو بهترین فرصت برای جذب گردشگران ورودی و تحقق برنامه هفتم توسعه است؛ اما این در حالی است كه وزارت صمت از حضور در نمایشگاه انصراف داده است. 1403/11/21|
بیتدبیری و تنبلی مسئولان عامل عدم حضور ایران در اكسپو ژاپن عضو كمیته دیپلماسی فرهنگی مجلس گفت: خودمان به دست خودمان تصمیمی گرفتیم كه از حضور در یك رویداد چند وجهی بینالمللی كه فرصت بسیار خوب برای ارائه یك تصویر درست از كشور بود، انصراف دادیم و این حاصل بیتدبیری و تنبلی مسئولان است. 1403/11/20|
اعتمادسازی بین مردم و حاكمیت؛ مقدمه برندسازی ملی پیشكسوت حوزه برندسازی ملی و شهری در ایران در رادیو گفتوگو تصریح كرد: باید اعتماد بین مردم و حاكمیت را ارتقا داد تا كشور قدرتمند شده و قدرتمند باقی بماند و این مقدمه ورود به برندسازی است. 1403/11/13|